Morsdag!

Firade mamma idag genom att laga en hejdundrande god lunch m brorsan hemma hos honom. Trevligt! Söndagar är för övrigt mina favoritdagar…många som inte håller med, jag vet. Men jag älskar lugnet efter helgen..speciellt då jag har en ledig dag framför mig imorn! =)

Ska snart iväg och träffa mina älskade vänner F&A…myspyyys!!

Ska svira om från morronrocken först tror jag…!

Ha en trevlig kväll mina vänner,

puss//I

One Response to “Morsdag!”

  1. Awesome site you have here but I was curious about if
    you knew of any discussion boards that cover the same topics talked about here?

    I’d really like to be a part of online community where I can get advice from other knowledgeable individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Thanks a lot!

Leave a comment